vrijdag 9 juli 2010

stress? wat is dat?

wacht, hier klopt iets niet?
stres??? het is vakantie!
Klopt, exactemundo, het is vakantie, maar voor mijn ouders betekent dat: stress.
inpakstress welteverstaan. Hoeveel rokjes/broekjes/shirtjes passen in de tas? Hoe krijgen we de tent in de auto? Hoe vullen we de dakbox?
WAAR GAAN WE HEEN?
Ja, heel ingewikkeld allemaal, en vooral als het 30 graden is, is het niet heel prettig om zo te lopen stressen. Daar doe ik dus ook niet aan mee. Gisteravond heb ik mijn dingen ingepakt, vandaag nog even wat tijdschriften gekocht en nu? Nu chill ik 'm hier met mijn broer, een stuk meloen, en de laptop. Life's a bitch, right? Nee hoor, valt best mee, je moet gewoon even je eigen plan trekken en relaxen. Mijn ouders kiezen er nu voor om van hot naar her te rennen, van de keuken naar de badkamer, naar de schuur en weer terug. Als ze slim waren (no offence) maakten ze even een lijstje, dronken ze een kopje koffie en gingen ze daarna rustig dat lijstje afwerken......
Doen ze dus niet, oké, prima, wat jij wil, 't is jouw feestje, maar kom dan niet bij mij aankloppen als je op zoek bent naar je bril: 'mam, die heb je in je hand' of als je mijn broer zoekt 'die zit in de bank met pap, recht voor je'

Kut, mijn meloen is op.... Ik ga even een ijsje halen, een raketje welteverstaan (www.raketjes.blogspot.com haha die goeie ouwe tijd), en dan,
misschien zijn mijn ouders dan eindeijk klaar,
klaar voor 4 weken zuid-frankrijk: zon zee en strand
en vooral: geen stress!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten