woensdag 8 juli 2009

lekker kikkerlandje

driewerf hoera voor het kikkerlandje nederland! waarom krijgt nederland het toch altijd weer voor elkaar mensen moed te geven om ze vervolgens wanhopig te maken? vorige week stegen de temperaturen tot aan de 30 graden, de zon scheen, mensen verbrandden, mensen zwommen en mensen werden bruin. maar deze week? ho maar... het regent zo ongeveer non stop, als het niet regent waait het en als het geen van deze twee apart is dan is het wel een combinatie en dan ook nog met donder en bliksem! 'dat is toch focking niet normaal' zoals jaap uit de gouden kooi het zo mooi zei. om toch the summerfeeling in stand te houden ging ik vandaag eens even mijn ipod zomerproof maken. dat wil zeggen: vrolijke liedjes met veel gitaren, (spaanse) snelle teksten en (hotte) zangers! juanes is hier een heel goed voorbeeld van, maar ook the beatles, maria mena, en jason mraz maken een groot deel uit van mijn zomerse ipod-bibliotheek. maarliefst 101 liedjes zijn vandaag nieuw erbij gekomen op mijn ipod! dat wordt dus lekker luiren in een hangmat met dopjes in mijn oren. helaas voor maud zal ik dan niet echt een boeiende gesprekspartner zijn maarja, zij heeft haar eigen poddie!
xliefs
vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten