donderdag 9 juli 2009

afscheidsbrief

voordat jullie beginnen te huilen omdat je "afscheidsbrief" ziet staan wil ik even een paar dingen melden, daarna mag je best huilen, maar verwacht maar niet dat ik je kom troosten! tenzij je heel knap bent, en van het mannelijke geslacht ofcourso. ik ga overmorgen al weggo, naar italio, al om 8 uuro, lekker vroeg opstaan dusso en daaromo, om alvast in de stemmingo te komeno plak ik overalo alvasto een -o achtero. okéo niet grappig maar ik vond lekker van wel dus in mijn hoofd staat nog steeds achter elk woord een oootje! anyways, ik ga dus zaterdag weg, om vervolgens zondagmiddag aan te komen op de camping in italie (waar maud dan al is). ik blijf vier weken weg, dus jullie zullen het heel lang zonder mijn o zo geweldige blogberichten moeten doen! of ik nog tips heb om het te overleven zonder mij? eeeuh denk not? misschien (als je dat nog niet hebt gedaan) kan je even een kijken nemen op www.raketjes.blogspot.com en anders ga ik je nu toch een hele goede tip geven of je wil of niet: je kan urenlang kijken naar fred/mac/wtcc en ja dat is een persoon. het is een schande als je hem niet kent. hij heeft superleuke humor, superleuke typetjes en guess what? hij is nog superknap ook! en als je dat nie leuk vindt nie, dan moet je toch echt maar eens leren wat humor is! ik zal proberen zo snel mogelijk weer te schrijven na de vakantie!
xliefs vera

& nu mag je dus eventueel gaan huilen als je daar de behoefte toe voelt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten