vrijdag 7 augustus 2009

i'm back

hell yeah, ik ben weer terug in het door mij niet zo geliefde nederland. ik was de afgelopen 5 dagen in het door mij ook niet zo geliefde duitsland maar daar was het wel heeeeerlijk weer! lekker met familie chillen bij een meer, of in de achtertuin. daarvoor was het nóg leuker, in het door mij heel erg geliefde italie! met de door mij geliefde maud! genoeg geliefde dingen, het was gewoon geweldig! de mensen, de omgeving, het weer, eigenlijk alles wel! op de eerste camping leek het een saaie week te worden, maar toen we eenmaal de juiste (lees: leuke) mensen hadden gevonden werd het een topweek! samen met R. J. & J. maakten we elke avond het strand bij het meer onveilig, lekker steentjes gooien, kletsen, en auwehoeren, de perfecte afleiding van het ietwat saaie leventje back home. na een superleuke tijd gehad te hebben met onze friends daar vertrokken maud en ik naar een nog net iets betere plek in de buurt van florence. het weer was daar net iets beter, de camping net iets mooier, en de jongens net iets knapper. de eerste paar dagen hebben maud & ik lekker liggen chillen bij de mobile home of stacaravan het is maar hoe je het wil noemen. de vierde dag ofzo kwam het echt op gang, we werden meegenomen door twee jongens (dat klinkt heel eng maar ze bedoelden het goed) naar een plekje bij het basketbalveld waar 's avonds alle (nederlandse) jongeren tot leven kwamen. in één avond kregen we ongeveer 20 namen voor onze kiezen, vandaar dat we de volgende avond iedereen verkeerd aanspraken en toen we eindelijk alle namen uit ons hoofd kenden was het al bijna weer tijd om naar huis te gaan. in totaal hebben we denk ik vier avonden mogen doorbrengen met deze geweldige groupie, en die vier avonden dat we hadden was het supergezellig. dus iedereen daar op de camping heel erg bedankt voor de topweek! daarna komt een minder interessant gedeelte waarin ik het ook heel gezellig heb gehad. 6 augustus is wel een interessant gedeelte! dat was namelijk de dag waarop ik: 15 werd, voor het eerst heb gewindsurft, hotties heb gespot op het meer, en heel veel kado's heb gekregen! het windsurfen was geniaaal, echt een aanrader voor iedereen die een beetje sportief is! (de day-after is iets minder leuk, ik heb nu namelijk spierpijn in mijn rug, mijn armen en mijn benen) de kado's waren ook heel leuk, en de hotties al helemaal! deze 4 weken zijn moeilijk te overtreffen, maar wie weet wat de zomervakantie van 2010 zal brengen!
heel veel liefs,
vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten