zondag 16 augustus 2009

makin my own money

oké, ik ben sinds 6 augustus 15, en van mijn moeder moet ik opzoek naar een baantje... of nouja, ze zei: 'moet jij niet eens een keer je eigen geld gaan verdienen?' Ik heb al 2 oppasgezinnen (waarvan ik er bij 1 nog nooit heb opgepast haha). het liefst zou ik nog meer oppasgezinnen hebben, maar waar haal ik die vandaan?

heeeel toevallig stikt het bij mij in de straat van de jonge gezinnetjes, maar ik vind het zo raar om aan te bellen: 'hoi ik ben vera van nummer 9 en ik wil geld dus als jullie weggaan dump je je kinderen maar bij mij oké?' dit is wel heel overdreven want ik ken iedereen uit de straat, en iedereen uit de straat kent mij omdat ik vroeger al altijd met de kleintjes speelde... maar ik hoef natuurlijk niet per se te babysitten, ik kan ook ergens vakken gaan vullen. het probleem dan is: ik heb een hekel aan die uniformpjes van de AH, C1000 & Plus, en ik heb er ook een hekel aan om bekende mensen tegen te komen. stel je even voor:

je staat net met 25 pakken tampons ofzo in je hand (om maar even iets genants te noemen) en dan komt net die ene leuke jongen van school langs... van schrik laat je alle tampons vallen en ze rollen over de grond de jongen glijdt erover uit en overlijdt ter plekke aan zijn verwondingen. (dit zou in het echt natuurlijk nooit gebeuren maar in mijn hoofd kan alles...)

veel andere baantjes zijn er helaas niet. als iemand toevallig een gouden tip voor me heeft: plaats even een reactie. ik ben het namelijk zat om een werkloze tiener van 15 te zijn... (kom nou niet met neem een folderwijk want ik heb geen zin om drijfnat folders door een te smalle gleuf te douwen)
xliefs
vera

1 opmerking:

  1. HAHAAHAHAHA je bent zo grappig, jezus ey. ehm ja ik heb ongeveer het zelfde probleem, dus eigenlijk zijn we concurrenten hahahaha. niet? oke. ehm. ja IK WEET HET NIET sorry dame

    BeantwoordenVerwijderen