woensdag 12 augustus 2009

vriendinnen

vriendinnen: je hebt ze in alle soorten en maten, dik&dun, groot&klein, lelijk&mooi... zo kan je nog wel even doorgaan, maar eigenlijk maakt het helemaal niet uit! het maakt niet uit of je vriendin dik lelijk en klein is, als je maar met haar kan lachen gieren en brullen. voor mij is lol de belangrijkste factor in een vriendschap. met een vriendin moet ik kunnen lachen, lekker gek doen en jezelf zijn.

vanmiddag nog: met goede vriendin M.B. besloot ik een filmpje te maken. we hebben al eerder samen een film gemaakt (met 20.000 lachbuien als gevolg, elke keer als we iets terugkijken). nu wilden we een clip maken. Esmee Denters met Outta here. opzich is er niet zo veel boeiends aan die clip, maar met een beetje fantasie (en over-the-top kleding en make-up) is er iets geweldigs van te maken! het resultaat: een superleuke middag en een film waarin de bloopers het leukste onderdeel zijn (beetje jammer dat mijn glittermake-up errrrug moeilijk is om eraf te halen...)!

daarentegen heb ik laatst ook een gezellig middag beleefd met andere goede vriendin M.G. we deden niks. niks leuks in ieder geval, maar toch kon ik uiteindelijk terugkijken op een gezellige middag. waarom? gewoon omdat ik weet dat het andere keren alleen maar leuker is, en het is gewoon leuk om bij elkaar te zijn, ookal vervelen we ons dood!

wat ik met deze blog wil zeggen is dat ik erg blij ben met mijn vriendinnen! ook al spreek ik sommigen niet zo vaak, ik weet dat ze er zijn als het nodig is, en dat ik ontzettend veel lol met ze kan hebben! dus bij deze: hey friends: bedankt voor alle leuke momenten, en er volgen er nog veel meer!!!
xliefs
vera

1 opmerking:

  1. jij bent zó'n schatje he!! en je vorige berichten zijn ook super gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen