donderdag 9 juli 2009

my mom rulezz & de bibliotheek ook

he losers die nog steeds de moeite nemen om dit te lezen. ik wil eerst even zeggen dat ik jullie echt bewonder, omdat jullie mijn o zo saaie stukken lezen, beetje jammer is het wel dat jullie nooit reacties plaatsen? reactie is reactie terug. sorry, dat sloeg nergens op, ik voel me nu net zo'n dushi? ik vind het zo irritant dat mensen op hyves gewoon smeken om reacties&respects. volgens mij heb je dan echt geen leven. ga dan maar eerst echte vrienden zoeken en kom dan maar weer eens terug op hyves! maar omdat jullie nu toch al aan het lezen zijn kan ik wel even wat saaie dingen gaan vertellen:
wisten jullie dat mijn moeder echt een schat is? ik ben dinsdag wezen shoppen met haar, en eigenlijk had ik helemaal niet veel nodig, (alleen een spijkershort-> die heb ik trouwens nog niet...) maar toch kwam ik met bestwel veel thuis! een superleuk shirt: lichtroze, met een supervette opdruk van het hoofd van een meisje, en hele mooie pofmauwtjes; nog een basic zwart shirt met driekwart mauwen, altijd handig. een superleuk hemdje/tuniekje met blauw en witte bloemetjes, en een paar schoenen, jaja ze zijn g tot the eniaal. gewoon geniaal dus! WACHT ik heb een geniale ingeving? mango heeft wel een site toch? ik haal daar gewoon even de foto's af. moment. pff wat een flutsite, de dingen die ik heb gekocht staan er natuurlijk weer niet op... maar het kwam er op neer dat mijn moeder gewoon superlief is omdat ik ook nog een ijsje kreeg, en een gebakje, en dus al die kleren!
heb ik nog meer saaie dingen te vertellen?
ja en of ik dat heb. ik ben net naar de bibliotheek geweest, want ik moet natuurlijk wel iets te doen hebben in de auto. je zou zeggen, ga je broer gewoon irriteren. puik plan (heb ik de laatste jaren al uitgevoerd) maar hij gaat niet meer mee. hij is van plan even duizenden euro's te verdienen in 4 weken. hahahaha verder is hij wel normaal hoor. anyways, ik was dus bij de bieb. ja dat was je alweer bijna vergeten hè? je hersencellen krimpen met de minuut, minder alcohol raad ik aan haha. en ik had dus van tevoren een heel lijstje gemaakt met superleuke boeken die ik allemaal wilde huren. wat denk je? ...........................................................................................
o sorry, jullie kunnen natuurlijk niet te veel nadenken, anders blijft er helemaal niks meer over van die grijze cellen daarboven. nou die boeken die ik wou lenen, die waren dus allemaal uitgeleend. dus ik stond daar te huilen in de bieb... maar nu heb ik een supergoede tip voor mensen die altijd te snel door hun leesvoer heen zijn: ga engelse boeken lezen! vond ik bestwel slim van mezelf. dus heb ik nu pride&prejudice en sense&sensibility ofzo gehuurd, dan lees ik tenminste wat langzamer. slim of slim?
ja ik heb nog wel hersencellen lekker puh.
xliefs
vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten