zondag 28 maart 2010

BBA


He-le-maal vergeten!

Ik heb de Beautiful Blogger Award gekregen van MAUD! (www.eenlevenzoeken.blogspot.com & www.ontelbareafbeeldingen.blogspot.com)
Heel lief van haar of course, dus bedankt!! maar nu moet ik een paar dingen doen:

1. de blogger bedanken die jou deze award heeft gegeven DONE
2. de award op je blog zetten DONE
3. vertel 7 interessante dingen over jezelf
4. geef the beautiful blogger award aan 7 andere bloggers

punt 3:
Eigenlijk ben ik helemaal niet interessant maar ik zal proberen wat dingen te lullen:
* 1: Ik ben heel brutaal. Muhahaha. In de klas hoor je me vaak er doorheen praten en lachen wat natuurlijk heel irritant is.... Het leuke is nou juist dat heel veel leraren het gewoon pikken van mij omdat ik eigenlijk heel lief ben :)
* 2: We hebben thuis een bad, maar nou zijn mijn ouders van plan dat bad eruit te slopen daar ben ik het echt he-le-maal niet mee eens!! Een bad is namelijk heerlijke, het rare is dat ik er echt nooit in lig haha. Ik denk dat ik 1 keer per 2 maanden in bad ga? Nog niet eens waarschijnlijk. Maar het voelt gewoon goed om een bad te hebben
* 3: Ik lach heel veel, en dan ook echt heel veel. Om de allerdomste dingen. Als iemand een dom verhaal vertelt kan ik daar echt een kwartier om dubbel liggen, ook als het helemaal niet grappig was bedoeld. Maar hé, lachen is gezond!
* 4: Ik ben trots op mezelf. En nee ik ben niet arrogant, maar ik vind gewoon dat ik het bestwel goed doe op school! ik sta geen enkele onvoldoende, alleen maar 6/7/8. Chill toch?
* 5: Ik heb echt géén geduld. Nul komma nul. Als ik op twitter zit en probeer iets te tweeten word ik echt heel chagrijnig als de site niet weer binnen 5 seconden is geladen. Ik vind het ook heel irritant als ik dingen niet snap...
* 6: Ik wil te veel. Ik wil hockeyen tennissen cello spelen goede cijfers halen, in een band spelen, optreden met orkest, naar feestjes gaan, naar vriendinnen gaan en nog veel meer.Dat zou niet zo'n probleem zijn als ik het niet allemaal tegelijk zou willen, maar dat wil ik dus wel...
* 7: mijn broer is uit huis en dat haat ik, want nou voelt het net alsof ik enig kind ben. Ik ga even huilen :'(

Ben ik weer.
4) Sorry ik kan geen 7 andere bloggers noemen want zo veel ken ik er niet....
ik doe een poging:
www.xoxolau.blogspot.com ze vindt altijd hele leuke plaatjes en is gewoon een chill kind
www.softruches.blogspot.com héle mooie foto's!
www.fashiablee.blogspot.com een meisje met een héle mooie stijl!
Oké verder kom ik niet...

CIAO BELLA'S

2 opmerkingen:

  1. Heel erg bedankt :)! Ik heb de bba ook al van andere mensen gekregen maar nog nooit op mijn blog gezet.. Ik weet dat het eigenlijk moet, maar misschien binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen