donderdag 18 maart 2010

The good life

Jongens jongens wat kan ik hier van genieten!
Mijn situatie op dit moment:
Ik heb 2 tussenuren dus ben ik lekker naar huis gegaan. Op de fiets van school naar huis scheen de zon me tegemoet, het is eindelijk lente! Ik heb nu mijn ipod op de boxjes aangesloten en ik luister allemaal zomermuziek. De tuindeuren staan wagenwijd open en ik heb net buiten op een bankje zitten eten. Dit is echt geweldig!!

Nu het officieel lente is krijgt iedereen het wel een beetje hoog in z'n bol... Witte broeken worden uit de kast gesleurd, ballerina's worden gepast en de korte mouwen shirts worden weer aangetrokken. Als je zelf zomerse kleding aan hebt geeft je dat ook gelijk een meer zomers gevoel. In de pauze kunnen we eindelijk weer buiten zitten zonder een bevroren kont te krijgen van de bankjes. We kunnen weer zonder jas fietsen! Oke bijna dan, maar het idee alleen al maakt zo veel goed.

De laatste tijd had ik het echt superdruk: de schoolexamens komen er alweer aan, mijn buurman is overleden, ik ben gevraagd voor een band, alle leraren geven huiswerk op en tussendoor moet ik ook nog naar hockey, toneel, cello en orkest! Maar ik vind het helemaal niet erg,
zo lang de zon maar schijnt!

1 opmerking: