woensdag 23 september 2009

another trip

hey guysssssssss, hoe gaat het ermee? Met mij gaat alles perfect. Waarom? Omdat ik over 6.5 uur in de bus zit op weg naar Slovenië! Nou hoor ik iedereen denken, wtf moet dat kind in slovenië????? Dat zit zo: ik ben sinds een jaar lid van het orkest tjso in hengelo. Met een orkest is het de bedoeling dat je ervaring op doet door middel van concerten en repetities. In een ander land is het allemaal nog net iets leuker dus vandaar dat wij naar Slovenië gaan op concertreis! Jullie denken misschien dat Slovenië een land is met alleen maar krottenwijken en lelijke slecht geklede mensen. Nou ik kan je vertellen: de mensen zijn inderdaad lelijk en slecht gekleed maar voor de rest zijn ze super aardig en is het een heel mooi land! Ik ben er al eerder geweest in een zomervakantie en dat was echt geweldig. De mensen daar zijn heel aardig en het is er nog lekker weer ook! Een nadeel: als ik weg ben kan ik natuurlijk niet bloggen dus jullie zullen het zonder mij moeten zien te overleven op school & thuis. Maandag hoop ik tijd te hebben om een nieuw stukje te schrijven.
Ad Svidenje (tot ziens)
liefs, Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten