dinsdag 1 september 2009

ik ben niet dom?

waarom? ja zo, dat vraag ik me af... waarom, is het de bedoeling dat je op vwo een mooi stel grijze hersencellen hebt maar leggen ze toch alles toch tot in detail uit? het lijkt een simpele vraag, maar het antwoord is een stuk moeilijker! eerst zal ik even de vraag toelichten:

je denkt nu: pff wat zeurt vera, het is toch juist fijn dat alles voorgekauwd wordt? nou nee, dat is het dus niet! volgende week gaan wij met alle vierde klassen op zeilwerkweek - gewoon zeilkamp dus - superleuk! maar de brief die je daarover kreeg, jezusminagodmaria-takke wat een brief! alles, maar dan ook echt álles wordt gezegd: drugs zijn niet toegestaan op het kamp 'o nee wat k.u.t, ik had net een kilo heroïne op de kop getikt bij mijn dealer...' ook moet je in je eigen huis slapen 'hè verdeurie, ik was van plan om 's nachts 10 kilometer door de modder te lopen zoeken naar een van de andere huizen om er daar vervolgens weer uitgetrapt te worden...' het is handig om scheergerei mee te nemen 'echt? o, daar had ik nou nooit aan gedacht, ik vind het altijd wel sexy, dat mooie donkere haar op mijn benen! en vooral bij jongens van 15 is een snorretje errrrug sexy...' neem handdoeken mee 'noooo, handdoeken? waar is dat voor nodig? het regent toch nooit in nederland? en ik douche bovendien ook niet, ik hou wel van een natuurlijk geurtje...' ik weet niet of ik jullie nu voldoende overtuigd heb van het feit dat onze schoolhoofden bestwel dom zijn, maar ík denk in ieder geval wèl aan de bovenstaande dingen als ik een week op zeilkamp ga! (ik weet dat de havo-klassen ook meegaan maar die moeten dit niveau toch ook wel hebben?)

ik hoop dat het een super week wordt, en dat niemand drugs meeneemt of scheermesjes vergeet want ja, dat zou toch wel heeeeel dom zijn?
xliefs, vera

2 opmerkingen: