zondag 13 september 2009

ûlepanne '09

he guys, na een week in het geweldige friesland ben ik weer terug in hengelo! ik ben beroofd deze week, het zeilen heeft mijn hart gestolen! echt, het was zo geweldig! het kamp was sowieso top, we hadden geluk dat we zelf de kamerindeling mochten maken want zonder mijn roommates was het nooit zo leuk geworden! met jennifer renske iris naomi & maud kon het ook haast niet mislukken... elke nacht opblijven tot half 3 (of tot 6 uur) is echt kolerezwaar maar het was elke minuut waard, volgens mij heb ik nog nooit zoveel gelachen! de 23e vertrek ik alweer, maar dit keer naar slovenië met het orkest tjso, of het de ûlepanne kan overtreffen weet ik nog niet, maar de hele maand september kan bij mij niet meer stuk!!
xliefs vera

overal waar we komen
,, ,, ,, ,,
vragen de mensen
,, ,, ,, ,,
wie wij zijn
,, ,, ,, ,,
en waar we naar toe gaan
,, ,, ,, ,,
dan zeggen wij die mensen
,, ,, ,, ,,
wij zijn van de ûlepanne
,, ,, ,, ,,
en als ze ons niet verstaan
,, ,, ,, ,,
DAN SCHREEUWEN WE WAT HARDERRRRRR

Geen opmerkingen:

Een reactie posten