woensdag 17 februari 2010

Some recommendations

De media maken tegenwoordig een groot deel uit van ons leven. We gebruiken ze om dingen op te zoeken, om op de hoogte te blijven, en om onze talenten te laten zien. (nou niet denken dat ik dit bloggen als mijn talent zie, ik vind het gewoon leuk)
Ik ga speciaal voor jullie (yeah right) een lijstje maken van mijn favorieten op het gebied van media:

Websites:

1. www.girlscene.nl een site om je echt even een meisje te voelen: mooie kleding en schattige cupcakes, hier vind je het allemaal!
2. www.blogspot.com hell yeah! www.juicymeals.blogspot.com / www.limitlessfashion.blogspot.com / www.alicepoint.blogspot.com / www.yoricknube.blogspot.com hier vind je de laatste mode, leuke verhalen en mooie foto's!
3. www.youtube.com voor leuke onbekende bandjes of grappige compilaties van de funny tv-shows als de lama's

Muziek:

1. De rustige/pop/jazz-muziek, ideaal voor onder het leren of voor het slapen gaan. In deze categorie luister ik vooral naar: Michael Bublé / Norah Jones / Kings of Convenience / Claude Debussy / Yann Tiersen / Aïsha Duo
2. De zaterdagnacht muziek. Zo kom je alvast in de sfeer voor het uitgaan: Black Eyed Peas / Iyaz / Inna / Justin Timberlake en al het andere wat je in de discotheken hoort!
3. De gouwe ouwe hits! Acda en de Munnnik / Kinderliedjes / Guus Meeuwis / Jim Bakkum en alle anderen die eigenlijk tot de oude generatie behoren.

Televisie:
1. Met stip op 1, de series als Gossip Girl, 90210 en alle andere high-school stories. (de disney-series horen hier stieken ook bij)
2. Er is niks leuker dan na school ontspannen met een paar comedy-series: Will&Grace / Dharma&Greg / Friends / How I met your mother en ga zo maar door...
3. Ik weet niet of jullie hier echt fan van zijn, maar ik vind het superleuk. De breinbrekers rond half 9 over criminelen. CSI / Bones / Criminal Minds / Numb3rs / The Mentalist / House

Leesvoer:

1. Voor ontspanning zijn tijdschriften V.I.T (very important things). Het ligt eraan waar je van houdt maar er is keus genoeg: mode, lifestyle, eten, wonen etc. You name it, they've got it! Favorieten: Glamour / Fancy / Roddelbladen / Elle / G!rlz (voor lachwekkende verhalen)
2. Dikke boeken. sommige mensen krijgen een hartverzakking als ze een boek zien met meer dan 50 pagina's maar ik vind het heerlijk! Vooral de boeken vak Kate Cann / Per Nilsson / Jane Austen / Carry Slee
3. Kranten. Nee het is niet duf om kranten te lezen, sterker nog: het is best leuk! Volkskrant / NRC-next / Tubantia / Telegraaf : alles kan!

Films:
1. A Good Year: ge-wel-dige film, die moet je zien!
2. A cinderella story, What a girl wants en alle anderen in die categorie. Deze films passen echt bij een lekker avondje bankhangen
3. James Bond. Ken je klassiekers!! Ik heb ongeveer 8 delen gezien denk ik en ik vind ze allemaal geweldig!

Het is wel weer genoeg geweest, ik moet nodig aan het werk. Met een lekker muziekje op de achtergrond natuurlijk!
Ciao!!

1 opmerking: