zaterdag 27 februari 2010

Summer

Als het zomer is:
- is het eindelijk weer vakantie, en wel 7 weken lang! Plus nog wat nutteloze weken daarvoor op school. 7 weken is heel lang, maar ook heel leuk!
- schijnt de zon weer! Oké in Nederland kan je daar nooit zeker van zijn maar aangezien ik 4 van de 7 weken in het buitenland ben moet dat wel goed komen!
- kunnen we weer heel veel ijs eten! Ik heb nog een waardebon liggen van de ijssalon dus zo gauw het zonnetje schijnt ga ik daar eens even een ijscoupe eten :)
- komen de hotties weer naar buiten. Ze zijn er natuurlijk het hele jaar al, maar in de zomer vallen ze op: ze zijn bruiner, vrolijker en je bent naar ze op zoek ghehe
- mogen wij vrouwen opnieuw shoppen!! 'Dat wat ik heb kan écht niet meer' Alles kan, maar je wil het gewoon niet. Daarom ga je shoppen voor een hele nieuwe zomercollectie: rokjes, jurkjes, hemdjes, slippers en bikini's
- kunnen we buiten zwemmen. De openluchtbaden gaan weer open en als je oververhit raakt van alle hotties neem je gewoon even een duik (in je nieuwe bikini natuurlijk)
- worden we weer bruin. Lekker niks doen, gewoon in de zon liggen bakken. heeeerlijk
- worden er allemaal zomerliedjes uitgebracht. Zwoele liedjes, snelle liedjes en buitenlandse liedjes. Geweldig voor onder het zonnen: oortjes in en genieten maar!
Ik ga lekker dromen over de zomer,
CIAO BELLA'S!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten