woensdag 11 november 2009

ain't it lovely

Ahoy maten!
Is het niet geweldig als:
. Je voor één keer geen huiswerk, geen toetsen en geen verplichtingen hebt?
. Je 's ochtends een keer niet hoeft te haasten omdat het rustig is in de badkamer, je goed hebt geslapen en je geen brood hoeft te smeren omdat je thuis kan lunchen?
. Je naar huis moet fietsen en de zon precies die 10 minuten gaat schijnen?
. Je een hoog cijfer hebt?
. Je van mensen te horen krijgt dat je ergens goed in bent?
. Je heel veel geld hebt en leuke dingen kan kopen? (jaja, geld maakt wel gelukkig)
. Je een gezellig middag hebt gehad met je beste vriendinnen?
. Je een enorme lachbui hebt?
. Je haar eindelijk goed zit op het moment dat het moet?
. Het shirtje/jurkje/topje er nog precies in jouw maat kleur en model is?
. Je cadeautjes krijgt? (ja ik ben een klein kind)
. Je een feestje hebt?
. Je jarig bent?
. Je heeeeeel veel heeeeel lekker eten in huis hebt? (boeiend dat het slecht is...)
. Het zomer is?
. Het winter is?
. Het herfst is?
. Het lente is?
. Ik heel irritant bezig ben maar jullie toch door blijven lezen?
. Mensen je blog lezen? (en reactie posten.. hint hint)
Oké mama wordt boos, dat is iets minder leuk, ik moet huiswerk doen, ook iets minder leuk en dus ga ik afscheid van jullie nemen, ook iets minder leuk. Dat ik morgen om kwart voor 8 op school moet zijn en een so grieks heb is helemaaaal niet leuk, maargoed, er zijn genoeg dingen die wèl leuk zijn!!
xliefs
Vera

2 opmerkingen:

  1. Jaaaa, het is allemaal geweldig! De herfst vind ik wat minder, want dan regent het echt heel veel. Het is nu al twee dagen dat je je hebt gepost, dus ik hoop dat je so grieks goed is gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat van de herfst is wel jammer, maar het levert mooie plaatjes op!
    Mijn so grieks ging heel goed! & ik heb een nieuw stukje geschreven, X

    BeantwoordenVerwijderen