dinsdag 24 november 2009

no inspiration at all

Hela!
How's life over there? En dan bedoel ik dus gewoon aan de andere kant van het beeldscherm haha.
Ik kom even melden dat ik een ernstig tekort aan inspiratie heb. Meestal heb ik wel 1, 2 of 3 keer per week dat ik denk: ja! Dit wil ik delen met mijn bloggers, maar nee. Ik denk dat het komt doordat ik al een tijdje ziek ben. Als ik ziek ben voel ik me zwak en werken mijn hersenen geloof ik niet zo goed haha. Ik ben nu weer aan de beterende hand dus ik krijg het waarschijnlijk wel voor elkaar om dit stukje tot een goed einde te brengen.

Wist je dat zin gestimuleerd wordt door je eigen brein? Ja, daar dacht ik ineens aan. Als je denkt aan bloggen denk je: ah, daar heb ik zin in! Zo gaat het ook bij eten. Als je naar kookprogramma's kijkt loopt het water je uit de mond bij het zien van een chocolade-trio als dessert. Als je een film kijkt en je denk aan popcorn in de bioscoop, voel je dat je daar behoefte aan hebt. Zo werkt het trouwens ook met het hebben van géén zin. Zie je mensen hockeyen in de regen denk je: gadverdamme, als ik morgen maar niet in de regen hoef te staan. Ik vraag me dus af, of je ook ergens zin in hebt als je niks doet? Dan wordt het zin hebben een soort behoefte, en niet meer echt zin. Dit wordt te moeilijk om uit te leggen dus dat doe ik maar niet, met de hoop dat jullie het toch snappen.

Ik zag net een reclame voor appeltaart op tv (jaja, computer en tv tegelijk, heel slecht) dus ik ga eens even in de kast kijken of wij ergens een mix-pak hebben staan. En anders zoek ik wel weer zin in iets anders.
xliefs
Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten