zaterdag 2 januari 2010

Confessions of a Twilight-hater

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik hoop dat jullie het net zo leuk hebben gehad als ik, en dat jullie allemaal nog net zo gezond (of ongezond) zijn als voor oudjaarsdag. 10 vingers, 10 tenen, en een hoofd dus. De rest erbij zou ook leuk zijn maarja.

Ik moet jullie iets bekennen.
Bij de film twilight kunnen jullie twee dingen denken. Het kan zijn dat jullie denken: 'JAAAAAAAA TWILIGHT! O MY FOCKING GOD, YES YES YES!!!!!!!!' dat dus. Óf jullie denken: 'NEEEEEEEE TWILIGHT! O MY FOCKING GOD, NO NO NO!!!!!!!!' Ik dacht altijd dat laatste. Ik vond het maar een dom verhaal. Vampiers, verboden liefde, knappe jongen (hier moet ik even bij zeggen dat ik de Robert -altijd stoned kijkende- Pattinson níet knap vond) + knap meisje en uiteindelijk komt alles goed blablabla... Op oudjaarsdag was het dan zo ver. Met een aantal vriendinnen zouden we de film gaan kijken. Ik ging er heen voor de gezelligheid en niet voor de film, maar aan het eind was ik overtuigd. JAAAAA TWILIGHT! O MY FOCKING GOD, YES YES YES. Ja helaas jongens, sinds dondedag hoor ik bij de twilight-fans. En dat is heel moeilijk voor me om toe te geven...
En die Robert.... Die is zo lelijk nog niet...
With love,
Vera

3 opmerkingen: