zaterdag 30 januari 2010

W-e-e-k-e-n-d

Deze week ging echt super snel ondanks dat ik het onwijs druk had: proefwerken, toneel, cello, schoolkrant, bloggen, benefietconcert voor Haïti en orkest. Maar nu is het eindelijk weekend. Voor de mensen die niet snappen dat ik hier zo blij mee ben: w-e-e-k-e-n-d!!!! Ik dacht imma spell it out misschien dat jullie het dan snappen. Het is het woord dat bij elke tiener, elke dag, elke minuut minsten 10 keer door zijn hoofd gaat. Op maandag fluistert het nog: weekend, weekend, weekend. Tegen de tijd dat het vrijdag is en je nog één uurtje naar school moet schreeuwt het om gehoord te worden: WEEKEND, WEEKEND, WEEKEND! Als dan eindelijk de laatste bel gaat rent iedereen naar zijn of haar kluisje: jas aan en gaan! Op naar het weekend. Lekker niks doen, uitslapen en vooral feesten!

Dit weekend heb ik het geluk dat ik zelfs twee feestjes heb. Eerst één van iris, en daarna om het af te sluiten naar een feest van Catheel. Maar nee hoor, daarmee is het nog niet afgelopen: daarna lekker uitgaan in de stad! Niet dat onze stad nou heel levendig is, maar het is altijd wel gezellig omdat je gewoon met een grote groep bent en veel mensen kent. Op zondagochtend is het opvallend rustig op twitter hyves en msn. Om ongeveer 12 uur begint het leven weer. Lekker ontbijten en dan helaas, het nadeel van het weekend. Dat ene stemmetje in je hoofd dat maar blijft roepen: huiswerk, huiswerk, huiswerk! Je moet er dan maar aan geloven, ecnomie, grieks of wat dan ook...

Gelukkig heb je altijd nog de herinneringen aan zaterdagavond. Met je vriendinnen en vrienden, in de stad. Tot diep in de nacht...
(oké ik overdrijf, maar het is wel heeeel gezellig!)

Fijn weekend allemaal, lekker feesten!
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten