zondag 21 juni 2009

avontuur in lochem

Joehoe, eindelijk was het dan zover, het was 20 juni, de dag van het Beat-it hockeytoernooi in Lochem. ik had er superveel zin in! we waren vastbesloten om te gaan winnen, helaas deden we dat niet maargoed, het was een superleuke dag!
's ochtends om 11 uur moesten we verzamelen op de club. helaas is mijn vader zo dom om rond half 11 nog even naar de stad te gaan om schoenen te kopen, en ja, het regende toen heel hard dus moest mijn vader zich eerst nog omkleden voordat we eidenlijk weg konden. om 5 voor 11 zat ik eindelijk in de auto, en konden we vertrekken naar de club. vanaf de club reden we met 4 auto's naar lochem. in de auto is het altijd heel gezellig, muziekje aan, roddels vertellen en chillen. nou bleek dat het godvergeten lochem helemaal opgebroken was, precies op het stuk waar wij langs moesten rijden. de tomtom van de coach kon het gelooof ik niet aan en we moesten de weg vragen aan chagrijnige mannen bij een veel te duur hotel. uiteindelijk zijn we om 12 uur aangekomen bij de hockeyclub, vijf wedstrijden moesten er gespeeld worden. en het bleek dat wij als B5 bij allemaal B1'en waren ingedeeld. we hebben in alle 5 de wedstrijden maarliefst 3 punten gekregen, poe hé, wat een prestatie. maar het ging totaal niet om de punten! het ging om de hotties, het eten, de lol, en het hockeyen. de hotties bleven lang weg, uiteindelijk hebben we er een paar gevonden, maar een daarvan had één vriendin en de rest was vast homo want ze reageerden niet, hoe hard we ook riepen. tussen de vierde en vijfde wedstrijd was een barbecue gepland, altijd lekker, lekker vreeeetn. helaas moest elk team tegelijk zijn eten halen, gevolg: een rij van hier tot tokio waar je maar beter gewoon kon voordringen, en ja, dat deden we dus. terwijl we nog aan het eten waren knoopte noor een gesprek aan met de jongens van fletiomare. nou denk je, jezus fletiomare, wat is dat nou weer voor club. ik weet ook niet waar die naam op slaat maar ze kwamen uit utrecht. de jongens waren supergezellig! en sommigen ook nog redelijk knap! we hebben heel lang met ze staan kletsen, over twente, over utrecht over van alles en nog wat. zij moesten al vrij snel weer spelen en ze vroegen of wij ze kwamen uitlachen (ze waren namelijk heel slecht). natuurlijk sloegen wij dat aanbod niet af, en konden wij vanaf het dakterras al hun blunders zien! na deze 25 minuten leedvermaak was het onze beurt om te spelen. we hadden niks meer te verliezen en speelden echt bagger, maar de jongens bleven ons aanmoedigen. het heeft geloof ik niet veel geholpen want we verloren met 4-0, maar het was in ieder geval gezellig. Ik vond het een hele geslaagde dag, en ondanks dat we laatste zijn geworden zou ik volgend jaar zo weer mee doen! en nu maar hopen dat de jongen dan ineens heel knap zijn!
xliefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten