dinsdag 23 juni 2009

summertime

eindelijk is het weer zomer! het is vandaag de derde dag van de zomer van 2009. de eerste twee dagen vielen me behoorlijk tegen, maar vandaag begint het toch echt. de zon schijnt, mensen zijn vrolijk, de vakantie begint bijna en je kan eindelijk weer zonder jas fietsen! morgen wordt het hopelijk superweer want dan ben ik van plan te gaan zwemmen, en als het donderdag geen mooi weer is dan kill ik de weergoden, want ik wil een leuke dag hebben met maud&iris en lekker buiten kunnen lopen. summertime, and the living is easy; in de zomer heb ik altijd het gevoel dat ik niks hoef te doen, behalve bruin worden natuurlijk! deze zomer wordt als het goed is een èxtra leuke zomer, ik ga namelijk op vakantie met maud!!! eerst zijn we een week heel dicht bij elkaar in het noorden van italie: mauds famlilie in een huisje/appartement, en mijn familie op een camping. de tweede week laten we mijn ouders achter en trek ik met maud en haar ouders mee richting het zuiden; Florence, be prepared! maud en ik hopen veel hotties te kunnen spotten, lekker bij te kunnen kleuren, superveel ijsjes kunnen eten en hele dagen te kunnen zwemmen! we hebben er zeker zin in!!! en binnenkort hebben maud en ik een grote primeur, blijf onze blogs checken en je komt er vanzelf achter! ik ga lekker genieten van de zomerzon,
xliefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten