woensdag 17 juni 2009

lekker bloggen ipv leren

Maud en ik hadden vandaag allebei zin om te gaaan bloggen, dus ik denk dat er zometeen bij Maud ook wel een stukje verschijnt! (www.eenlevenzoeken.blogspot.com)
Je zou denken: vandaag was de laatste lesdag, dus ik heb alle tijd, maar nee hoor, de laatste lesdag wil niet zeggen dat onze leuke school er niet nog even een proefwerkweekje tegenaan gooit! donderdag, vrijdag, maandag, dinsdag en woensdag hebben we proefwerken, 11 in totaal! Voor sommige mensen komt het goed uit, omdat ze nog wat dingen op te halen hebben, maar als je allemaal 7's of 6'jes staat wil je niet dat die omlaag gaan door die proefwerkweek. Tip: begin op tijd met leren, hier ben ik geen goed voorbeeld van. Morgen hebben we Natuurkunde en Levensbeschouwing en voor beiden heb ik nog niks gedaan... niet echt slim, maar opzich kan er niet heel veel meer veranderen aan mijn (bestwel mooie) rapport. Vanavond heb iik ook nog hockeytraining. Er zijn mensen die dat afzeggen vanwege proefwerkweken, maar ik niet. Tijdens het hockeyen kan je juist even ergens anders aan denken dan school school school. Die 5 dagen toetsen gaan hopelijk snel voorbij, WISH ME LUCK!
xliefs

1 opmerking:

  1. SUCCES GIRL!!! je kunt 't, je haalt een dikke 10 voor natuurkunde en lb (oke misschien toch niet, maar je weet maar nooit he) doei doei hvj

    BeantwoordenVerwijderen