zondag 28 juni 2009

yes yes yes

schoolfeest was weer leuk jongens! dankzij ons geweldige ritueel (het maud-iris-vera middagje) heb ik donderdag & vrijdag een superleuke dag gehad. in het begin was onze humor ver te zoeken, maar ongeveer om 2 uur 's nachts kwam ik op gang hoor! maud en iris waren inmiddels helemaal uitgeput van het dansen en sjansen, maar vera hier heeft natuurlijk altijd genoeg energie, zeker na 3 glazen cola (ja ja jongens, cola werkt bij mij beter dan energydrank). het kwam er eigenlijk op neer dat iris en maud wilden slapen, maar ik was hyperactief en vermaakte mezelf wel. met mijn domme grappen heb ik ze nog lang geirriteerd, later hield ik mijn mond wèl, tot opluchting van iris en maud! ik lag nog lange tijd dubbel om de grappen die ik in mijn hoofd maakte en had het heel gezellig met mezelf. om half 4 viel ik eindelijk in slaap, maar de gordijnen in de serre lieten toch echt iets te veel licht door, en ik was dus al vroeg weer wakker. ik wou eigenlijk maud en iris gaan kietelen maar helaas werden ze al wakker voor ik een kriebelborstel kon pakken... conclusie: dit ritueel houden we in stand!
xliefs vera

1 opmerking: