zondag 14 juni 2009

heb jij dat ooooook?

- dat je eerste indruk van mensen helemaal niet klopt? dat je eerst denkt poe hé wat is die arrogant, en dat als je hem/haar leert kennen, dat helemaal niet zo is?
- dat je denk dat iets saai is, en dat als je er bent je erachter komt dat je het stiekem zelfs leuk vind? voorbeeld: klassenfeest, een barbecue in de regen met je klas die bestaat uit (bijna) alleen maar nerds, en dat het dan ineens gezellig wordt
- dat je vroeger dacht dat je heel slim was? ik dacht altijd dat ik heel slim was omdat ik zei: ik heb mijn jas opgehongen. ik was echt trots dat ik "wist" hoe je dat werkwoord moest vervoegen..
- dat je haar altijd goed zit op het moment dat het niet nodig is? bijvoorbeeld 's avonds als je naar bed gaat, dan heb je eindelijk de krullen die je altijd al wilde, en dan kan níemand ze zien
- dat je denkt dat je een proefwerk/overhoring heel goed gaat maken en dat daarna blijkt dat je het allemaal tóch niet zo goed kende?
- dat je denk dat je een dikke onvoldoende hebt voor een toets en dan nog een 7/8 hebt?
- dat je er ineens achter komt dat je helemaal geen leuke kleding meer hebt? (goed excuus om een dagje te gaan shoppen)
- dat je jouw eigen kledingstijl helemaal zat bent en iets anders wilt? (maar het dan uiteindelijk niet doet omdat je bang bent voor de mening van anderen)

3 opmerkingen:

  1. ik heb het echt alllllemaal. vooral dat laatste zeg. soms dan kijk ik in mn kast en dan denk ik: vandaag doe ik mijn rode panty aan en mijn 13-cm-hoge-pumps-waardoor-ik-een-reus-lijk aan, maar nee, dan durf ik het uiteindelijk toch weer niet. conclusie: ik ben een watje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ps. dat punt over dat je haar 's avonds goed zit kan je weg laten, want jouw haar zit gewoon altijd supra mooi !!!! (supra heb ik van naomi gestolen gnagna)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klopt bijna allemaal. Ik ben nu ook mijn stijl aan het veranderen, want ik ben toe aan verandering haha. Maar ik vind dat ik nu ook al meer leuke kleding heb. En mijn haar zit ook echt altijd goed als ik naar bed ga, of voordat ik op de fiets stap naar school. xx

    BeantwoordenVerwijderen