donderdag 18 juni 2009

examenuitslag

Als je op het vmbo zat en examen moest doen heb je als het goed is gisteren je uitslag gekregen,
als je op het vwo zat heb je vandaag je uitslag gekregen of krijg je hem nog!
Voor degenen die geslaagd zijn: gefeliciteerd!
Voor degenen die een her hebben: laat ze 'n poepie ruiken, doe je stinkende best
Voor degenen die gezakt zijn: volgend jaar beter?
Zelf heb ik een hekel aan examens, ik heb net twee proefwerken achter elkaar gehad, ongeveer 60/70 minuten en dan word ik al gek van het kleine lokaal, de klikkende pennen, zuchtende leerlingen en zwetende surveillanten. Dus die examens over drie jaar, daar moet ik nog even aan werken. Ik moet immuun worden voor klikgeluiden, zweetgeuren en kleine ruimtes. Of dat gaat lukken weet ik niet maar ik zal in ieder geval heel hard mijn best gaan doen, want het is de bedoeling dat ik op mijn 17de (!) de trotse eigenaar ben van een vwo-diploma! Daarna wil ik natuurlijk naar een universiteit of hbo-school, het liefst iets met journalistiek. Als ik journalistiek ga studeren kan ik ze daar wel mooi vertellen dat ik "vroeger" een blog heb bijgehouden, dat getuigt wel van toewijding vind je niet?
xliefs, veer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten