zondag 7 juni 2009

verwaarlozingsexcuus 1

schnorry, ik was van plan elke dag te schrijven maar:
1. woensdag had ik hockeytraining, donderdag sophie & orthopeed, vrijdag orkest en nacht van hengelo, en zaterdag hockey en geen zin
2. ik mag van mijn moeder niet zo vaak meer op de laptop
3. ik had gewoon geen zin omdat er toch geen hond is die dit leest, hooguit een kat, ha - ha - ha
4. mijn humor is weg, voorbeeld? de grap bij punt 3, en zometeen hieronder bij punt 5
5. er is geen punt 5 maar ik vind 4 geen leuk getal om te stoppen dus ik wou nog een 5 neerzetten.

maar vandaag heb ik wel tijd om te schrijven, yeah, wat een geluk voor jullie zeg.
oké allereerst over donderdag, donderdag gingen we (sophie maud iris en ik) voor engels een clip maken, het was de bedoeling dat je met allemaal plaatjes de tekst uitbeeldde. Wij vonden plaatjes saai, dus hebben we gekozen voor foto's, we zijn waarschijnlijk de enigen die de hele clip met foto's hebben, en nou niet denken dat we onszelf zo mooi vinden dat we allemaal op een smartboard wilden verschijnen, nee dat was niet de reden, we wilden gewoon iets origineels.
Meneer Halfwerk (lees: lelijkste leraar zonder tanden, zonder haar, en mèt humor, waar alleen hij om kan lachen) gaf ons een 8.5 we hebben geprotesteerd en gaan ons filmpje aan een aantal leraren laten zien, waaronder onze mentrix (lees: oude vrouw met inkijk) om zo toch nog een 9 te scoren. Moet lukken toch? http://www.youtube.com/watch?v=8nizO-JSxsQ zie hier het resultaat.
Vrijdag was atletiekdag, met 50% kans op regen. De sportdag werd al afgelast toen er 3% kans op regen was, maar gelukkig hebben ze van die keer geleerd (het werd die dag 25 graden) en lieten ze deze dag wel gewoon doorgaan. Iris Anne en ik hebben een wereldrecord gelopen op de 80 m. serieus? nee, de eersteklassers klokten verkeerd. TJSO-repetitie was heel leuk, normaal spelen we Dvorak Beethoven Mozart etc. maar voor de verandering spelen we dit seizoen ook 5 popliedjes, en vrijdag was de eerste repetitie met band en zangeressen, Gran-di-oos! Nacht van hengelo is opzich een saai "feest" maar als je met leuke mensen gaat, zoals sophie marije marloes naomi laura maud laurien en mensen die ik vergeten ben, kan je een hele leuke avond hebben!
Zaterdag laat ik maar even achterwege want ik denk dat jullie nu toch al in diepe slaap zijn,

xliefs, veer

1 opmerking: